مشاوره و پیاده سازی ITIL در صنایع مختلف

آخرین ارسال ها

+ نمایش همه
  • Service Desk و نقش آن در سازمان
    01 تیر 1395 by daanaa, in مرکز دانش
    Service Desk و نقش آن در سازمان
    در عصر دیجیتالی که به سر می‌بریم، جدا از سازمان‌هایی که محور اصلی کسب‌وکار آن‌ها IT است، لزوم...
    ادامه مطلب ...
  • مدیریت موفق پروژه‌های فناوری اطلاعات بر مبنای PRINCE2 و PMBOK
    15 شهریور 1394 by daanaa, in مرکز دانش
    مدیریت موفق پروژه‌های فناوری اطلاعات بر مبنای PRINCE2 و PMBOK
    امروزه فناوری اطلاعات جز بهترین ابزارها برای افزایش کارآیی و اثربخشی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد...
    ادامه مطلب ...
  • مقایسه برترین راهکارهای جهان در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
    02 تیر 1394 by daanaa, in مرکز دانش
    مقایسه برترین راهکارهای جهان در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
    در پروژه های طراحی و پیاده سازی چارچوب ITIL همواره یکی از مهمترین مراحل، انتخاب راهکار مناسب برای...
    ادامه مطلب ...
بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul