افزایش رضایت مشتری با ارتباطی نو، عمیق و اثربخش

در راستای استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL در شرکت افرانت، پرتال ویژه مشتریان و میز خدمت یکپارچه با مشاوره شرکت دانـــا راه‌اندازی گردید.

این میز خدمت، با هدف ایجاد افزایش سرعت و سهولت در پاسخگویی به نیازهای مشتریان افرانت راه‌اندازی گردیده است. این نیازها شامل درخواست‌ها، رخدادهای احتمالی و شکایات مشتریان می‌باشد.
جهت آشنایی بیشتر با عملکرد میز خدمت یکپارچه اینـجـا کلیک نمایید.

 

 

منبع خبر: #دانــــا

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul