مرکز آموزش دانــا (DaaNaa Training Center) باهدف افزایش سطح دانش و مهارت افراد و سازمانها در دو حوزه مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه با بهره‌ گیری از اساتید مجرب دارای گواهینامه های معتبر بین المللی، خدمات آموزشی خود را در قالب دوره های عمومی و درون سازمانی ارائه مینماید.

در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، دانـــا متنوع ترین بسته آموزشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر می‌باشد:
  • دوره ITIL V3 Foundation به منظور آشنایی با مفاهیم و اصلاحات ITIL
  • دوره های Service Desk Analyst , Service Desk Manager به منظور آشنایی مخاطبین با ساختارهای لازم جهت ارائه و پشتیبانی خدمات IT و نحوه مدیریت آن
  • دوره ISO/IEC 20000 به منظور آشنایی مخاطبان با نحوه ممیزی فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • دوره ITIL Pro به منظور ایجاد توانمندی مشاوره و پیاده سازی ITIL در مخاطبان
  • دوره ITIL Expert به منظور کسب دانش تخصصی و آماده سازی جهت اخذ گواهینامه رسمی ITIL Expert
جزئیات سطوح دوره های آموزشی ITIL
در حوزه حاکمیت فناوری اطلاعات، دانــا 2 دوره تخصصی ارائه می‌نماید:
  • COBIT5 Foundation به منظور آشنایی با مفاهیم حاکمیت فناوری اطلاعات
  • COBIT5 Implementation به منظور ایجاد قابلیت پیاده سازی حاکمیت فناوری اطلاعات در مخاطبان 
 در حوزه مدیریت پروژه، دانــا در 3 سطح مدیریت پروژه، طرح و سبد پروژه دوره‌های تخصصی خود را ارائه مینماید:
  • مدیریت پروژه‌ بر مبنای PRINCE2
  • مدیریت طرح بر مبنای Management Successful Program) MSP) 
  • مدیریت سبد پروژه‌ بر مبنای Management of Portfolios) MOP)

 

ITIL به عنوان مشهورترین و پرکاربردترین به‌روش (Best Practice) مورد استفاده در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دنیا می‌باشد که بیش از 20 سال است در واحدهای فناوری اطلاعات سازمان‌های بزرگ دنیا همچون

دوره ITIL Foundation مفاهیم کلان مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را به صورت خلاصه در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد. لذا پس از پایان دوره مقدماتی، شرکت کنندگان قابلیت به کارگیری مفاهیم و استفاده از آنها در راستای پیاده سازی ITIL در سازمان ها را ندارند. در همین راستا پس از دوره مقدماتی، دوره های میانی (ITIL Intermediate) و پیشرفته (ITIL Expert) وجود دارند که هدف آنها تکمیل دانش متقاضیان در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد.تور آموزشی ITIL Pro پس از ساعت ها تلاش و مطالعه گروهی از متخصصان ITIL شرکت دانــا با استفاده از بهترین و جدیدترین منابع مطالعاتی و موردکاوی های ITIL در جهان، برای افرادی طراحی شده است که به دنبال افزایش سطح دانش و مهارت خود در حوزه ITIL می باشند.این تور آموزشی برای اولین بار در ایران توسط شرکت دانــا مطابق با نیازمندی های فعالان حوزه فناوری اطلاعات کشور طراحی شده است. شرکت کنندگان در این تور آموزشی منحصر به فرد، می توانند با بهره گیری از مطالب تخصصی و کاربردی این دوره، دانش و مهارت خود را تا سطح مدرک بین المللی ITIL Expert افزایش دهند. علاوه بر این در این دوره با ارائه نمونه های کاربردی متنوع به شرکت کنندگان کمک می شود تا بتوانند توانایی خود را در پیاده سازی ITIL تا حد قابل توجهی افزایش دهند.لذا هدف دوره ITIL Pro شامل موارد ذیل می باشد.

1- افزایش دانش شرکت کنندگان جهت شرکت در آزمون های سطح میانی و پیشرفته ITIL

2-افزایش قابلیت های شرکت کنندگان جهت پیاده سازی ITIL در سازمان های مختلف

  بیشتر بدانید ...  

امروزه راه اندازی ساختار و فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای هر سازمان و یا شرکتی که به شکل گسترده از این خدمات استفاده می نماید، امری ضروری محسوب می شود؛ در همین راستا اغلب شرکت ها و سازمان ها اقدام به پیاده سازی سیستم به روش ITIL نموده اند و یا در حال برنامه ریزی برای استقرار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات هستند. نکته مهم در این میان این است که چگونه می توان اطمینان حاصل نمود که ساختار و فرآیندهای پیاده سازی شده، استاندارد می باشند؟
 
استاندارد ISO/IEC 20000-1:2011 بهترین روش برای ارزیابی اثربخشی و کارآیی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد. به بیان دیگر، کلیه شرکت ها و سازمان هایی که می خواهند اقدام به استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نمایند، نیاز به افرادی دارند که توانایی ارزیابی کیفیت و کمیت سیستم پیاده سازی شده را دارا باشند.
 
امروزه نقش فناوری اطلاعات در ارزش‌آفرینی کسب وکار و حصول رضایت نهایی مشتریان ملموس گشته و مدیران در راستای غلبه بر چالش‌های پیش‌رو، سعی در همسویی هر چه بیشتر کسب وکار با فناوری‌اطلاعات نموده‌اند. چارچوب Cobit5 نقش مرکزی فناوری اطلاعات را در ارزش‌آفرینی برای کسب وکار پررنگتر نموده و سازمان‌ها را در تحقق اهداف حاکمیتی و مدیریتی و نیز حصول میزان ارزش بهینه کسب وکار یاری نموده و تعادلی میان منافع، ریسک و منابع سازمان برقرار می‌نماید. زمان بندی این دوره 3 روز می باشد. در دوره مقدماتی مفاهیم کلان حاکمیت فناوری اطلاعات و ساختار کلان COBIT بررسی می گردد.
 
امروزه سازمان ها و شرکت ها از فناوری اطلاعات در جهت ارائه بهتر خدمات و نیز افزایش رضایت مشتریان و کاربران استفاده بسیاری می نمایند. از آنجایی که نیازهای مشتریان روز به روز در حال تغییر می باشد، این خدمات باید به گونه ای ارائه گردد که همواره متناسب با نیازها باشد. وظیفه اندازه گیری اثر بخشی و کارایی خدمات فناوری اطلاعات ارائه شده و تطابق آن ها با نیازهای مشتریان بر عهده میز خدمت (Service Desk) می باشد. این واحد تنها نقطه ارتباط روزانه با مشتریان و کاربران سازمان ها است که مسئولیت انتقال کلیه درخواست ها، مشکلات و سوالات مرتبط با فناوری اطلاعات را به بخش های مرتبط درون سازمانی و نیز مسئولیت پاسخگویی به کاربران و مشتریان را بر عهده دارد.
 
لازم به ذکر است بر اساس استاندارد ITIL، Service Desk تنها به عنوان یک Call Centerیا Help Desk قلمداد نمی گردد بلکه وظایف گسترده تری در ارتباط با فرآیندهای مدیریت رویداد، مدیریت مسائل، مدیریت دسترسی، مدیریت تغییرات ، مدیریت تامین کنندگان و سایر واحد های سازمانی بر عهده دارد که اهمیت آن را دوچندان نموده است.
 
با توجه به ارزش این واحد می توان گفت چنانچه Service Desk در هر سازمان با وظایف خود آشنایی کامل و کارا داشته باشد، می تواند نقش شایسته ای در جهت جلب و افزایش رضایت مشتریان به عنوان کلیدی ترین هدف هر سازمان ایفا نماید.
 

دوره تخصصی استراتژی خدمات، حاوی مفاهیم کلان و بیان جزئیات فرایندهای فاز استراتژی چرخه عمر ITIL می باشد. وجه تمایز اصلی این دوره با سایر دوره های آموزشی مشابه، ترکیب دانش تخصصی ITIL (سطح ITIL Expert) و مورد کاوی (Case Study) از شرکت های مختلف داخلی و خارجی می باشد.

بیشتر بدانید ...

دوره تخصصی طراحی خدمات، حاوی مفاهیم کلان و بیان جزئیات فرایندهای فاز طراحی چرخه عمر ITIL می باشد. وجه تمایز اصلی این دوره با سایر دوره های آموزشی مشابه، ترکیب دانش تخصصی ITIL (سطح ITIL Expert) و مورد کاوی (Case Study) از شرکت های مختلف داخلی و خارجی می باشد.

بیشتر بدانید ...

دوره تخصصی انتقال خدمات، حاوی مفاهیم کلان و بیان جزئیات فرایندهای فاز انتقال چرخه عمر ITIL می باشد. وجه تمایز اصلی این دوره با سایر دوره های آموزشی مشابه، ترکیب دانش تخصصی ITIL (سطح ITIL Expert) و مورد کاوی (Case Study) از شرکت های مختلف داخلی و خارجی می باشد.

بیشتر بدانید ...

دوره تخصصی عملیات خدمات، حاوی مفاهیم کلان و بیان جزئیات فرایندهای فاز عملیات خدمات چرخه عمر ITIL می باشد. وجه تمایز اصلی این دوره با سایر دوره های آموزشی مشابه، ترکیب دانش تخصصی ITIL (سطح ITIL Expert) و مورد کاوی (Case Study) از شرکت های مختلف داخلی و خارجی می باشد.

بیشتر بدانید ...

PRINCE2 به عنوان یکی از محبوب‌ترین متدلوژی‌های حوزه مدیریت پروژه در دنیا می‌باشد که کاملاً با سایر مدل‌ها و مراجع بین‌المللی این حوزه سازگار بوده و ساختار فنی چارچوب پروژه‌ها را مهیا می‌نماید. دوره‌های آموزشی PRINCE2 در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و حرفه‌ای برگزار می‌گردد.
 
بیشتر بدانید ...
فناوری اطلاعات امروزه به عنوان ابزاری جهت تامین نیازمندی‌های ذینفعان در تمامی حوزه های کسب و کار می باشد. این امر سبب توسعه بکارگیری و سرمایه گذاری در این عرصه گردیده است. این درحالی است که آمارها اغلب عدم کسب موفقیت در پروژه های تعریف شده و تحقق منافع مورد نیاز ذی نفعان را گزارش می دهد.
 
تحقیقات به عمل آمده مشخص نموده است که عدم مدیریت صحیح پروژه های فناوری اطلاعات ازجمله اصلی ترین عوامل بروز این مسائل می باشد. از این‌رو تبیین متدولوژی ویژه سازی شده متناسب با ویژگی های منحصر بفرد فناوری اطلاعات می تواند پاسخگوی این نیازمندی کسب و کار باشد.
 
دوره آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با تکیه بر تجربیات و نظرات مدیران، کارشناسان، محققان و اساتید داخلی و خارجی این حوزه و برمبنای استاندارد PMBOK، متدولوژی PRINCE2 و همچنین ویژگی های خاص حوزه فناوری اطلاعات تبیین و ویژه سازی گردیده است.
 
بیشتر بدانید ...
انتخاب و سرمایه‌گذاری بهینه در پروژه‌ها و همچنین عملیاتی نمودن صحیح آن‌ها از جمله مهم‌ترین دغدغه سازمان‌ها در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک می‌باشد. مدیریت سبد پروژه ها این امکان را فراهم می سازد تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند بهینه ترین پروژه ها را جهت سرمایه گذاری و اعمال تغییرات درست در کسب و کار بیشتر بدانید ...
                                  

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul