امروزه راه اندازی ساختار و فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای هر سازمان و یا شرکتی که به شکل گسترده از این خدمات استفاده می نماید، امری ضروری محسوب می شود؛ در همین راستا اغلب شرکت ها و سازمان ها اقدام به پیاده سازی سیستم به روش ITIL نموده اند و یا در حال برنامه ریزی برای استقرار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات هستند. نکته مهم در این میان این است که چگونه می توان اطمینان حاصل نمود که ساختار و فرآیندهای پیاده سازی شده، استاندارد می باشند؟

استاندارد ISO/IEC 20000-1:2011 بهترین روش برای ارزیابی اثربخشی و کارآیی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد. به بیان دیگر، کلیه شرکت ها و سازمان هایی که می خواهند اقدام به استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نمایند، نیاز به افرادی دارند که توانایی ارزیابی کیفیت و کمیت سیستم پیاده سازی شده را دارا باشند.

  • معرفی تاریخچه و مفاهیم اصلی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • تبیین مفاهیم، اصول و فرآیندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • تشریح ارتباط و وابستگیهای میان ISO 2000 و ITIL
  • تشریح فرایند اخذ ISO/IEC 20000-1:2011
  • تشریح سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و مستندات آن
  • تبیین نحوه برنامه ریزی و آماده سازی ابزارهای ممیزی
  • تشریح نحوه هدایت ممیزی استاندارد ISO/IEC 20000-1:2011
  • مدیران و کارشناسان واحد های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم ها و روشها و تضمین کیفیت
  • ممیزان داخلی ISO 20000 در شرکت ها و سازمان ها
  • مشاوران پیاده سازی سیستم های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • مشاوران ممیزی سیستم های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • ارائه مطالب به صورت کاربردی با ارائه مثال های مختلف از بزرگترین سازمان های کشور
  • اعطاء گواهینامه حضور در دوره به کلیه شرکت کنندگان
  • امکان برگزاری آزمون رسمی و ارائه مدرک بین المللی استاندارد ISO/IEC 20000-1:2011

مهندس ایمان برادری

  • فوق لیسانس مدیریت پروژه از دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دارای مدارک تخصصی ITIL Expert، ISO/IEC 20000 Auditor ، ISO 27001 Lead Auditor و COBIT در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • دارای مدارک تخصصی PMP، PRINCE2 Practitioner، Managing successful Programmes و Management of Portfolio در حوزه مدیریت پروژه
  • مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه سامانه هوشمند سوخت
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در سازمان فاوای شهرداری تهران ( اولین سازمان ایرانی دریافت کننده استاندارد ISO/IEC 20000)
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در شرکت توسن (دومین شرکت ایرانی دریافت کننده استاندارد20000 ISO/IEC)
  • مدیر پروژه پیاده‌سازی ITIL در شرکت پتروشیمی بندر امام (سومین شرکت پتروشیمی دریافت کننده استاندارد 20000 ISO/IEC در دنیا)
  • مدیر پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در گروه مپنا، همراه اول، افرانت و بانک ملی ایران
  • مدیر پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات همراه اول
بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul