untitled456

 


 

دوره ITIL Foundation مفاهیم کلان مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را به صورت خلاصه در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد. لذا پس از پایان دوره مقدماتی، شرکت کنندگان قابلیت به کارگیری مفاهیم و استفاده از آنها در راستای پیاده سازی ITIL در سازمان ها را ندارند. در همین راستا پس از دوره مقدماتی، دوره های میانی (ITIL Intermediate) و پیشرفته (ITIL Expert) وجود دارند که هدف آنها تکمیل دانش متقاضیان در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد.
تور آموزشی ITIL Pro پس از ساعت ها تلاش و مطالعه گروهی از متخصصان ITIL شرکت دانــا با استفاده از بهترین و جدیدترین منابع مطالعاتی و موردکاوی های ITIL در جهان، برای افرادی طراحی شده است که به دنبال افزایش سطح دانش و مهارت خود در حوزه ITIL می باشند.
این تور آموزشی برای اولین بار در ایران توسط شرکت دانــا مطابق با نیازمندی های فعالان حوزه فناوری اطلاعات کشور طراحی شده است. شرکت کنندگان در این تور آموزشی منحصر به فرد، می توانند با بهره گیری از مطالب تخصصی و کاربردی این دوره، دانش و مهارت خود را تا سطح مدرک بین المللی ITIL Expert افزایش دهند. علاوه بر این در این دوره با ارائه نمونه های کاربردی متنوع به شرکت کنندگان کمک می شود تا بتوانند توانایی خود را در پیاده سازی ITIL تا حد قابل توجهی افزایش دهند.
لذا هدف دوره ITIL Pro شامل موارد ذیل می باشد.
1- افزایش دانش شرکت کنندگان جهت شرکت در آزمون های سطح میانی و پیشرفته ITIL
2- افزایش قابلیت های شرکت کنندگان جهت پیاده سازی ITIL در سازمان های مختلف

این تور، شامل 4 کارگاه تخصصی 2 روزه می باشد که در 4 حوزه زیر تعریف شده است:

  • استراتژی خدمات (Service Strategy)
  • طراحی خدمات (Service Design)
  • انتقال خدمات (Service Transition)
  • عملیات خدمات (Service Operation)

شایان ذکر است مفاهیم مرتبط با فاز پنجم چرخه حیات ITIL (بهبود مستمر خدمات) در کلیه دوره ها بیان می گردد.
به طور کلی اهداف زیر در انتهای تور آموزشی ITIL Pro برای شرکت کنندگان قابل دستیابی می باشد:

  • آشنایی کامل با چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات و مفهوم مدیریت خدمات
  • آشنایی کامل با فعالیت های موجود در فرایندهای موجود در چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی کامل با ریسک ها، چالش ها و فاکتورهای کلیدی موفقیت در چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی کامل با نقش ها و مسئولیت های موجود در چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی کامل با تکنولوژی ها و ابزارهای مورد استفاده در حوزه خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی کلان با نحوه پیاده سازی ITIL با استفاده از موردکاوی شرکت های داخلی و خارجی
  • معاونان و مدیران ارشد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و واحد سیستم های مدیریتی
  • سرپرستان و کارشناسان ارشد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و واحد سیستم های مدیریتی
  • بهره مندی از برترین اساتیدITIL ایران دارای گواهینامه بین المللی ITIL Expert با تجارب ارزنده در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات.
  • برگزاری دوره در بهترین فضاهای آموزشی با سرویس پذیرایی ویژه مطابق با استانداردهای موسسات مطرح آموزشی در دنیا.
  • برگزاری دوره به شکل کارگاه آموزشی کاربردی و بهره گیری از موردکاوی های (Case Study) پروژه های ایرانی و شرکت های برتر خارجی.
  • ارائه آخرین نسخه الکترونیکی کتاب های اصلی ITIL به کلیه شرکت کنندگان
  • ارائه 4 عدد گواهینامه حضور در کارگاه های تخصصی 2 روزه و اخذ گواهینامه نهایی ITIL Pro برای کلیه شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون نهایی تور آموزشی شوند.
  • مشاوره در اخذ گواهینامه بین المللی ITIL Expert و امکان ثبت نام در آزمون های رسمی ITIL Expert توسط واحد آموزش شرکت دانــا (داشتن گواهینامه بین المللی ITIL Foundation ضروری می باشد.)
  • امکان حضور در پروژه های شرکت دانــا به عنوان کارآموز یا همکار پس از اتمام تور آموزشی.
  • امکان ارائه معرفی نامه شرکت دانــا (به 2 زبان فارسی و انگلیسی) به کلیه شرکت کنندگانی که موفق به اخذ گواهینامه ITIL Pro شده اند.

مهندس ایمان برادری

  • فوق لیسانس مدیریت پروژه از دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دارای مدارک تخصصی ITIL Expert، ISO/IEC 20000 Auditor ، ISO 27001 Lead Auditor و COBIT در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • دارای مدارک تخصصی PMP، PRINCE2 Practitioner، Managing successful Programmes و Management of Portfolio در حوزه مدیریت پروژه
  • مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه سامانه هوشمند سوخت
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در سازمان فاوای شهرداری تهران ( اولین سازمان ایرانی دریافت کننده استاندارد ISO/IEC 20000)
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در شرکت توسن (دومین شرکت ایرانی دریافت کننده استاندارد20000 ISO/IEC)
  • مدیر پروژه پیاده‌سازی ITIL در شرکت پتروشیمی بندر امام (سومین شرکت پتروشیمی دریافت کننده استاندارد 20000 ISO/IEC در دنیا)
  • مدیر پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در گروه مپنا، همراه اول، افرانت و بانک ملی ایران
  • مدیر پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات همراه اول

 

 

 

 

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul