untitled456

 


 

دوره تخصصی عملیات خدمات، حاوی مفاهیم کلان و بیان جزئیات فرایندهای فاز عملیات خدمات چرخه عمر ITIL می باشد. وجه تمایز اصلی این دوره با سایر دوره های آموزشی مشابه، ترکیب دانش تخصصی ITIL (سطح ITIL Expert) و مورد کاوی (Case Study) از شرکت های مختلف داخلی و خارجی می باشد.

  • مفاهیم کلان عملیات خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی کامل با نحوه برخورد با رویدادها در حوزه خدمات فناوری اطلاعات
  • توصیف قواعد موجود در فرایند مدیریت خرابی های خدمات فناوری اطلاعات
  • آشنایی با مفهوم مشکل و روش های بررسی و برطرف کردن مشکلات
  • بررسی انواع درخواست ها و نحوه مدیریت کردن آنها
  • نگاهی بر مفهوم مدیریت دسترسی در حوزه خدمات فناوری اطلاعات
  • تکنیک های طراحی و پیاده سازی میز خدمات فناوری اطلاعات
  • توصیف نقش و وظایف تیم های فنی و عملیاتی حوزه خدمات فناوری اطلاعات
  • مروری بر تکنولوژی ها و ابزارهای مورد استفاده در حوزه خدمات فناوری اطلاعات
  • معاونان و مدیران ارشد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و واحد سیستم های مدیریتی
  • سرپرستان و کارشناسان ارشد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و واحد سیستم های مدیریتی
  • بهره مندی از برترین اساتیدITIL ایران دارای گواهینامه بین المللی ITIL Expert با تجارب ارزنده در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات.
  • برگزاری دوره در بهترین فضاهای آموزشی با سرویس پذیرایی ویژه مطابق با استانداردهای موسسات مطرح آموزشی در دنیا.
  • برگزاری دوره به شکل کارگاه آموزشی کاربردی و بهره گیری از موردکاوی های (Case Study) پروژه های ایرانی و شرکت های برتر خارجی.
  • ارائه آخرین نسخه الکترونیکی کتاب های اصلی ITIL به کلیه شرکت کنندگان
  • ارائه 1 عدد گواهینامه حضور در کارگاه های تخصصی 2 روزه

مهندس ایمان برادری

  • فوق لیسانس مدیریت پروژه از دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دارای مدارک تخصصی ITIL Expert، ISO/IEC 20000 Auditor ، ISO 27001 Lead Auditor و COBIT در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • دارای مدارک تخصصی PMP، PRINCE2 Practitioner، Managing successful Programmes و Management of Portfolio در حوزه مدیریت پروژه
  • مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه سامانه هوشمند سوخت
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در سازمان فاوای شهرداری تهران ( اولین سازمان ایرانی دریافت کننده استاندارد ISO/IEC 20000)
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در شرکت توسن (دومین شرکت ایرانی دریافت کننده استاندارد20000 ISO/IEC)
  • مدیر پروژه پیاده‌سازی ITIL در شرکت پتروشیمی بندر امام (سومین شرکت پتروشیمی دریافت کننده استاندارد 20000 ISO/IEC در دنیا)
  • مدیر پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در گروه مپنا، همراه اول، افرانت و بانک ملی ایران
  • مدیر پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات همراه اول

 

 

 

 

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul