ITIL به عنوان مشهورترین و پرکاربردترین به‌روش (Best Practice) مورد استفاده در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دنیا می‌باشد که بیش از 20 سال است در واحدهای فناوری اطلاعات سازمان‌های بزرگ دنیا همچون Shell, UK National Health Service, HSBC و ... به کار گرفته می‌شود. به‌روش ITIL به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان در ارائه خدمات حوزه فناوری اطلاعات تحت اعتبار شرکت APMG انگلستان تولید گردید و از ابتدای سال 2014 با اعتبار شرکت Axelos انگلستان ارائه می‌گردد.

 

در دوره آموزشی ITIL Foundation شرکت کنندگان با تعاریف و مفاهیم کلیدی، اهداف کیفی و کمی، فعالیت‌ها و ارتباطات، ورودی و خروجی‌های فرایندهای ITIL به صورت زیر آشنا می‌گردند.

Service Management as a practice

:Service Lifecycle

Service Strategy-  

Service Design-  

Service Transition-  

Service Operation-  

Continual Service Improvement-  

Key Principles and Models

Generic Concepts

Selected Processes

Selected Roles

Selected Functions

ITIL Qualification Scheme

  • مدیران و کارشناسان واحد های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم ها و روشها و تضمین کیفیت
  • مدیران و کارشناسان شاغل در شرکت ها و سازمان های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات
  • مدیران و کارشناسان مشاوره پروژه های پیاده سازی سیستم های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • ارائه مطالب به صورت کاربردی همراه با مثال‌های مختلف از بزرگترین سازمان‌های کشور همچون افرانت، توسن، مپنا، همراه اول، پتروشیمی بندر امام و ...
  • ارائه نکات کلیدی جهت قبولی در آزمون ITIL Foundation
  • امکان برگزاری آزمون رسمی و ارائه مدرک بین المللی ITIL Foundation V3 تحت اعتبار Axelos در صورت قبولی در آزمون
  • اعطاء گواهینامه حضور در دوره به کلیه شرکت کنندگان

مهندس ایمان برادری

  • فوق لیسانس مدیریت پروژه از دانشگاه ملبورن استرالیا
  • دارای مدارک تخصصی ITIL Expert، ISO/IEC 20000 Auditor ، ISO 27001 Lead Auditor و COBIT در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • دارای مدارک تخصصی PMP، PRINCE2 Practitioner، Managing successful Programmes و Management of Portfolio در حوزه مدیریت پروژه
  • مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه سامانه هوشمند سوخت
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در سازمان فاوای شهرداری تهران ( اولین سازمان ایرانی دریافت کننده استاندارد ISO/IEC 20000)
  • مدیر پروژه پیاده سازی ITIL در شرکت توسن (دومین شرکت ایرانی دریافت کننده استاندارد20000 ISO/IEC)
  • مدیر پروژه پیاده‌سازی ITIL در شرکت پتروشیمی بندر امام (سومین شرکت پتروشیمی دریافت کننده استاندارد 20000 ISO/IEC در دنیا)
  • مدیر پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در گروه مپنا، همراه اول، افرانت و بانک ملی ایران
  • مدیر پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات همراه اول

مهندس محمدرضا هوشمند

  • فوق لیسانس MBA از دانشگاه تهران
  • دارای مدرک تخصصی ITIL Foundation در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • مشاور پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در گروه مپنا، همراه اول و شرکت افرانت
  • دستیار ارشد مدیر پروژه در پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در شرکت پتروشیمی بندرامام (سومین شرکت پتروشیمی دریافت کننده استاندارد 20000 ISO/IEC در دنیا)
  • دستیار ارشد مدیر پروژه در پروژه طراحی و پیاده سازی ITIL در بانک ملی ایران
  • تـعـداد ســوالات:40

 

  • مــنـبـع سـوالات: ITIL Core Books

 

  • مــــدت زمــــان: 60 دقیقه

 

  • نـمــره قــبـــولـی: 65% (26 سوال از 40 سوال)

 

  • اعـتـبـــاردهـــنـده:  Axelos

 

  • نـوع گواهــیـنامــه: e-certification + Hard copy certification + ITIL Foundation Badge

 

  • صـادرکننده گـواهـی: 

 

  • دانلود نمونه فایل آزمون ITIL V3 Foundation 

 

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul