untitled753

 


 

امروزه سازمان ها و شرکت ها از فناوری اطلاعات در جهت ارائه بهتر خدمات و نیز افزایش رضایت مشتریان و کاربران استفاده بسیاری می نمایند. از آنجایی که نیازهای مشتریان روز به روز در حال تغییر می باشد، این خدمات باید به گونه ای ارائه گردد که همواره متناسب با نیازها باشد. وظیفه اندازه گیری اثر بخشی و کارایی خدمات فناوری اطلاعات ارائه شده و تطابق آن ها با نیازهای مشتریان بر عهده میز خدمت (Service Desk) می باشد. این واحد تنها نقطه ارتباط روزانه با مشتریان و کاربران سازمان ها است که مسئولیت انتقال کلیه درخواست ها، مشکلات و سوالات مرتبط با فناوری اطلاعات را به بخش های مرتبط درون سازمانی و نیز مسئولیت پاسخگویی به کاربران و مشتریان را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است بر اساس استاندارد ITIL، Service Desk تنها به عنوان یک Call Centerیا Help Desk قلمداد نمی گردد بلکه وظایف گسترده تری در ارتباط با فرآیندهای مدیریت رویداد، مدیریت مسائل، مدیریت دسترسی، مدیریت تغییرات ، مدیریت تامین کنندگان و سایر واحد های سازمانی بر عهده دارد که اهمیت آن را دوچندان نموده است.

با توجه به ارزش این واحد می توان گفت چنانچه Service Desk در هر سازمان با وظایف خود آشنایی کامل و کارا داشته باشد، می تواند نقش شایسته ای در جهت جلب و افزایش رضایت مشتریان به عنوان کلیدی ترین هدف هر سازمان ایفا نماید.

 

 

در شرکت دانــا دو دوره تخصصی در مبحث Service Desk طراحی شده است که عبارتند از :

  • Service Desk for Analysts and Specialists
  • Service Desk for Supervisors and Managers

مباحثی که شرکت کنندگان در انتهای دوره اول (میز خدمت برای کارشناسان) فرا می گیرند در حوزه های ذیل خلاصه می شوند :

  • مروری بر مفاهیم مقدماتی Service Desk
  • بررسی دسته بندی ها و انواع Service Desk
  • تبیین فرایندها و دستورالعمل های Service Desk
  • معرفی مقدماتی ابزارها و تکنولوژی های ارتباطی Service Desk
  • مروری بر توانمندی های مورد نیاز در Service Desk

مباحثی که شرکت کنندگان در انتهای دوره دوم (میز خدمت برای مدیران) فرا می گیرند در حوزه های ذیل خلاصه می شوند :

  • مروری برای مفاهیم پیشرفته Service Desk
  • تبیین استراتژی کلان Service Desk
  • بررسی انواع ساختار سازمانی Service Desk
  • تحلیل و بررسی ابزارها و تکنولوژی های ارتباطی Service Desk
  • مدیریت سیستم در سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • بررسی نحوه اندازه گیری و کنترل عملکرد Service Desk
  • مدیریت نیروهای انسانی در Service Desk

مخاطبان و شرکت کنندگان دوره های تخصصی Service Desk را گروه های ذیل شامل می شوند :

  • مدیران ارشد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها
  • مدیران میانی و مدیران تیم های فنی نرم افزار، سخت افزار و شبکه در سازمان ها
  • مشاوران طراحی و پیاده سازی ITIL در سازمان ها
  • مشاوران طراحی و پیاده سازی Service Desk در سازمان ها
  • مدیران و کارشناسان واحدهای پشتیبانی فناوری اطلاعات در سازمان ها
  • ارائه مطالب به صورت کاربردی (Case Study) بر اساس سطح دانش و تخصص شرکت کنندگان
  • اعطاء گواهینامه حضور در دوره به کلیه شرکت کنندگان

مهندس علی سالک

  • فوق لیسانس MBA از سازمان مدیریت صنعتی
  • دارای مدارک حرفه ای ITIL Expert و ISO/IEC 20000 Auditor در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
  • مشاور طراحی و پیاده سازی Service Desk و فرایندهای مرتبط با آن
  • مدیر مرکز تماس (Service Desk لایه اول) سامانه هوشمند سوخت
  • مدرس و مشاور طراحی و پیاده سازی ITIL در بانک ملی ایران
  • مدرس و مشاور طراحی و پیاده سازی ITIL در پتروشیمی بندر امام
  • مدرس و مشاور طراحی و پیاده سازی ITIL در همراه اول
  • مشاور استراتژی در مخابرات ایران و همراه اول

 

 

بالا

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

The APMG Swirl ISO/IEC 20000 Device is a Trade Mark of APM Group Ltd

AXELOS® is a registered trade mark of AXELOS Limited

liseli sikis full film izle tecavuz izle eskişehir escort xhamster porno porno sex escort istanbul